Klanten Service

Klantenservice

Pro Art doet er alles aan om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

U mag en kunt ons altijd bellen als u iets wilt weten of iets wilt bestellen. Voor u dat gaat doen bekijk dan eerst even de antwoorden op de hieronder staande veelgestelde vragen.

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik iets bij Pro Art bestellen?

Bij elk product in de webshop staat een oranje blokje met de tekst “in winkelwagen”. Met een klik hier op stopt u het product in de winkelwagen. Rechtsboven in het scherm staat een link “winkelwagen”.  Als u hier op klikt dan ziet u hier uw bestelling(en).  In dit scherm kunt u uw bestellingen/winkelwagen bijwerken.

Als u klaar bent dan klikt u op “Kassa”.

U bent nu in het kassascherm . U vult hier de gevraagde gegevens in en gaat vervolgens afrekenen.

Op het e-mailadres dat u hebt ingevuld ontvangt u de bevestiging van uw bestelling.

Nog niet eerder bij Pro Art besteld? 

Maak dan eenmalig een account aan. Veel gegevens hebben we niet nodig. Als u de velden met een sterretje (*) en uw wachtwoord maar niet vergeet.  Vul de gevraagde gegevens in. Klik daarna weer op ‘Ga Verder’.

U hebt nu een persoonlijk Pro Art-account. Met uw e-mailadres en wachtwoord logt u de volgende keer snel weer in. U hoeft uw adresgegevens dus niet telkens opnieuw in te voeren.

U kunt ook afrekenen zonder een account aan te maken.

U kunt ook een account aanmaken zonder iets te bestellen. Op de homepage ziet u rechtsboven een link “account”. Als u hier op klikt kunt u uw gegevens invoeren. Als u bij ons een account heeft ontvangt u automatisch (indien u dat wilt) elke maand een nieuwsbrief.

Hoe werkt de Pro Art klantenkaart ?

U vraagt een Pro Art klantenkaart aan. Uw relevante gegevens worden ingevuld en uw kaart krijgt automatisch een volgnummer. Elke keer als u bij Pro Art komt kopen toont u uw klantenkaart of noemt u uw naam en adres. Uw aankoopbedragen worden dan opgeslagen.

Zo spaart u steeds 5% (of 1 punt per € 5,00) van uw aankopen op deze kaart .Enige keren per jaar ontvangt u van ons bericht over de door u gespaarde punten. U ontvangt dan een waardebon ter waarde van het aantal punten x € 0,25. Een leuk moment om iets extra’s te kopen.

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?

Bestellingen vanaf € 100,- of meer verzenden wij gratis (franco) naar elk adres in de Benelux.

Bij overige bestellingen betaalt u de volgende verzendkosten:

Vanaf € 100,00                      betaald u geen verzendkosten 

Tot € 100,00                           7,50 (incl.BTW en in dit bedrag zit een order- en verpakkingstoeslag verwerkt)

 Verzendkosten buiten de Benelux wordt in overleg gedaan.

Als u de bestelling zelf komt halen, betaald u natuurlijk geen kosten.

 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren van een bestelling kan binnen 8 dagen en op vertoon van uw factuur of kassabon.

De te retourneren materialen zijn uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking. 

Er geldt een uitzondering voor spuitbussen, stiften, foamboards, papier en materialen die wij speciaal voor u op maat hebben gemaakt. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.

 

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ruilen van een bestelling kan binnen 8 dagen en op vertoon van uw factuur of kassabon.De te ruilen materialen zijn uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking.

Er geldt een uitzondering voor spuitbussen, stiften, foamboards, papier en materialen die wij speciaal voor u op maat hebben gemaakt. Deze producten kunnen niet worden geruild.

 

Verkoopt Pro Art ook cadeaubonnen in de webshop?

Op dit moment is er nog geen link om een cadeaubon te bestellen. Maar als u ons even opbelt of een mailtje stuurt dan maken we dat voor u in orde.

 

Kan ik bij Pro Art op rekening kopen?

Bij Pro Art kunt u in principe niet op rekening kopen. Voor speciale gevallen moet u even contact met ons opnemen.

 

Heeft Pro Art ook algemene (betalings) voorwaarden?

Ja deze zijn er. U treft ze aan onderaan de homepage bij Winkel Info.

 

De openingstijden van de winkel

  • Maandag van 12.00 - 17.30 uur
  • Dinsdag van 9.00 - 17.30 uur
  • Woensdag van 9.00 - 17.30 uur
  • Donderdag van 9.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag van 9.00 - 17.30 uur
  • Zaterdag van 9.30 - 17.00 uur
  • Zondag gesloten (Pro Art heeft geen koopzondagen)

Lijstenmaker

Onze lijstenmaker Clemens Coppens is op woensdag t/m zaterdag aanwezig vanaf 10.00 uur tot sluitingstijd.

 

 

Pro Art

van Welderenstraat 47

6511 MC Nijmegen

tel: 024 3822222

KvK: 10031780

info@pro-art.nl