Maandag: | 12:00 - 18:00 uur |
Dinsdag: | 10:00 - 18:00 uur |
Woensdag: | 10:00 - 18:00 uur |
Donderdag: | 10:00 - 18:00 uur |
Vrijdag: | 10:00 - 18:00 uur |
Zaterdag: | 10:00 - 17:00 uur |
Zondag: | Gesloten |
Maandag: | Gesloten |
Dinsdag: | Gesloten |
Woensdag: | Gesloten |
Donderdag: | 10:00 - 18:00 uur |
Vrijdag: | 10:00 - 18:00 uur |
Zaterdag: | 10:00 - 17:00 uur |
Zondag: | Gesloten |
Telefoonnummer: 024 3822223
Email: lijstenmakerij@pro-art.nl
Vanuit Pro Art loopt u zo de lijstenmakerij binnen. Deze bestaat uit een ruimte waar het werk bekeken kan worden en de juiste lijst gekozen wordt. Achterin is de werkplaats te vinden, hier worden de passe-partouts op maat gemaakt en de werken ingelijst. Ook voor een los passe-partout of glas kunt u hier terecht.
Wij krijgen vaak de vraag: Als er iets met mijn in te lijsten werk gebeurd dat bij Pro Art in de lijstenmakerij is opgeslagen, wie is hier dan verantwoordelijk voor?
De eigenaar van een werk dat wordt ingelijst of opgespannen (hierna inlijsting genoemd) is en blijft verantwoordelijk / aansprakelijk voor deze inlijsting in het geval van bijvoorbeeld beschadiging, verbranding, diefstal etc.
Pro Art gaat met de grootste zorg en voorzichtigheid om met de inlijstingen, maar het is voor ons niet mogelijk hier ook een verzekering voor af te sluiten.
Het is de keuze van de opdrachtgever om de inlijsting bij Pro Art te laten gedurende de periode van brengen van de inlijsting en het weer ophalen van de inlijsting.
In geval van een erg kostbaar werk is het aan te raden het werk zelf te verzekeren en te laten voorzien van een rechtsgeldig taxatierapport, wanneer u het achterlaat onder onze hoede. U bent natuurlijk ook vrij het werk in de tussen gelegen tijd weer mee naar huis te nemen.
De verantwoording voor de inlijsting (voor zover dit relevant is) eindigt wanneer de opdrachtgever de inlijsting heeft opgehaald. Bijvoorbeeld: Als na het ophalen van de inlijsting een beschadiging optreedt (glas breekt tijdens het vervoeren etc.) dan is de eigenaar van de inlijsting verantwoordelijk voor de schade. Deze schade kan niet verhaald worden op Pro Art of een van de medewerkers.
Heeft u vragen hierover stel ze ons dan gerust.
Telefoonnummer: 024 3822223
Email: lijstenmakerij@pro-art.nl
Vanuit Pro Art loopt u zo de lijstenmakerij binnen. Deze bestaat uit een ruimte waar het werk bekeken kan worden en de juiste lijst gekozen wordt. Achterin is de werkplaats te vinden, hier worden de passe-partouts op maat gemaakt en de werken ingelijst. Ook voor een los passe-partout of glas kunt u hier terecht.
Wij krijgen vaak de vraag: Als er iets met mijn in te lijsten werk gebeurd dat bij Pro Art in de lijstenmakerij is opgeslagen, wie is hier dan verantwoordelijk voor?
De eigenaar van een werk dat wordt ingelijst of opgespannen (hierna inlijsting genoemd) is en blijft verantwoordelijk / aansprakelijk voor deze inlijsting in het geval van bijvoorbeeld beschadiging, verbranding, diefstal etc.
Pro Art gaat met de grootste zorg en voorzichtigheid om met de inlijstingen, maar het is voor ons niet mogelijk hier ook een verzekering voor af te sluiten.
Het is de keuze van de opdrachtgever om de inlijsting bij Pro Art te laten gedurende de periode van brengen van de inlijsting en het weer ophalen van de inlijsting.
In geval van een erg kostbaar werk is het aan te raden het werk zelf te verzekeren en te laten voorzien van een rechtsgeldig taxatierapport, wanneer u het achterlaat onder onze hoede. U bent natuurlijk ook vrij het werk in de tussen gelegen tijd weer mee naar huis te nemen.
De verantwoording voor de inlijsting (voor zover dit relevant is) eindigt wanneer de opdrachtgever de inlijsting heeft opgehaald. Bijvoorbeeld: Als na het ophalen van de inlijsting een beschadiging optreedt (glas breekt tijdens het vervoeren etc.) dan is de eigenaar van de inlijsting verantwoordelijk voor de schade. Deze schade kan niet verhaald worden op Pro Art of een van de medewerkers.
Heeft u vragen hierover stel ze ons dan gerust.